Loading...

اخبار

با هدست واقعیت افزوده لنوو میراژ با کاراکترهای خبیث جنگ ستارگان مبارزه کنید

نوشته شده در : 2017/09/02 - 00:00
هدست واقعیت افزوده لنوو میراژ (Lenovo Mirage) جدیدترین راهکار این شرکت چینی برای دنیای واقعیت افزوده است. لنوو آن را در همکاری با شرکت بزرگ دیزنی توسعه داده است.

 

واقعیت افزوده در مقایسه با واقعیت مجازی با سرعتی کمتر پیش می‌رود. البته در مدت زمان اخیر، وارد شدن واقعیت افزوده به دنیای موبایل و سرمایه‌گذاری زیاد شرکت‌هایی همچون گوگل و اپل در آن، سرعت رشد این تکنولوژی را بیشتر کرده است. اما همچنان تعداد هدست‌های تجاری در دسترس بسیار کم است.

اگرچه دستگاه‌های واقعیت افزوده‌ای همچون هولولنز و متا 2 برای خرید در دسترس هستند، اما قیمت‌های سرسام‌آوری دارند. در چند ماه گذشته استارتاپ‌های زیادی به این عرصه وارد شده و وعده ارائه هدست‌ ها و عینک‌ های واقعیت افزوده ارزان‌قیمت را داده‌اند، اما تا تبدیل شدن ایده آن‌ها به محصولاتی تجاری و قرار گرفتنشان بر روی قفسه مغازه‌ها چند سال دیگر زمان نیاز است.
هدست واقعیت افزوده لنوو میراژ

 

خوشبختانه لنوو در همکاری با دیزنی، راهکاری خوب در این زمینه ارائه داده و تصمیم دارد به زودی پروژه خود را به تولید انبوه برساند. تنها مشکل هدست واقعیت افزوده لنوو که انتظار داریم در آینده برطرف شود، محدود بودن آن به یک بازی است؛ با خرید این محصول فعلا فقط قادر به اجرای بازی Star Wars: Jedi Challenges خواهید بود.

در مجموعه شاهد یک هدست با نام لنوو میراژ (Lenovo Mirage)، یک دسته شمشیر چراغ‌دار همانند نمونه‌ آن در فیلم‌ها و بازی‌های جنگ ستارگان و یک ردیاب حرکت هستیم که کاربر باید آن را بر روی زمین قرار دهد. اگرچه ردیاب از دو باتری قلمی نیرو می‌گیرد، اما شمشیر به یک باتری قابل شارژ 550 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است.

هدست واقعیت افزوده لنوو میراژ

برای شروع کار با هدست واقعیت افزوده لنوو میراژ باید بازی را در گوشی موبایل خود دانلود کنید که هم نسخه اندروید و هم نسخه آی او اس آن موجود است. سپس باید گوشی را در محفظه مخصوصی که در هدست لنوو میراژ تعبیه شده قرار دهید.

به محض اجرای بازی، دستورالعمل‌هایی را شامل محل صحیح قرار دادن ردیاب دریافت خواهید کرد. دو دوربین قرار گرفته بر روی خود هدست، از این ردیاب به منظور پیدا کردن موقعیت کاربر در اتاق استفاده می‌کنند. این دوربین‌ها همچنین وظیفه تعیین محل قرارگیری سر کاربر و موقعیت شمشیر را نیز بر عهده دارند.

هدست واقعیت افزوده لنوو میراژ

دسته : تکنولوژی منبع : گجت نیوز بازدید : 2023

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!